Stevensloop Nijmegen

Mischa Hermans mogen we vandaag feliciteren met de winst bij de junioren op de 5km van de Stevensloop Nijmegen. Met zijn tijd van 14m58s veroverde hij tevens de 4e plaats van het algemeen klassement.

De Stevensloop is sinds 2015 dé stadsloop van Nijmegen. Het programma bevat op zaterdag een stadscross van 7km en op zondag wedstrijden over 5km,10km en de halve marathon afstand. De halve marathon geldt dit jaar tevens als NK halve marathon.

Mischa: “Ik ben blij voor nu met een tijd van 14.58 op een pittig parcours met een lange berg in de voorlaatste kilometer. Fijn in een groep achter de 2 koplopers kunnen lopen tot de laatste kilometer waarin ik met een mede duatleet uit deze groep wegliep en voor de 3e plaats moest strijden. Deze strijd heb ik helaas verloren maar zeker blij met een 4e plaats overall en 1e plaats bij de junioren!. Leuk om te starten op zo’n grote wedstrijd met 600 deelnemers.”

Hier de beelden van de wedstrijd, waarbij we het LTPH tenue van Mischa op 3u52m prominent in beeld zien.