LTPH Back on Track

Afgelopen weekend hebben een aantal LTPH atleten hun eerste contact in wedstrijdverband met de buitenbaan gemaakt. Er werd op verschillende locaties gelopen waardoor onze razende reporter niet overal aanwezig kon zijn en zich noodgedwongen schuldig moet maken aan scorebordjounalistiek. Mochten er later nog nadere details of beeldmateriaal beschikbaar komen zal dit bericht geupdate worden.

Competitie 1e divisie vrouwen senioren
Tijdens de eerste competiewedstrijd 1e divsie vrouwen senioren maakten LTPH atleten Isis van Mulken (800m), Kirsten Maes (1500m) en Kim Kissels (3000m) deel uit van het AV Unitas team.

800m: 9e Isis van Mulken: 2:28,47 (PR!)
1500m: 5e Kirsten Maes: 4:57,89
3000m: 7e Kim Kessels: 11:32,87

Samen met de prestaties van de overige AV Unitas atleten werden er 104 punten opgehaald en dat is genoeg voor een 5e plek in deze competitie. Alle AV Unitas prestaties van deze competitieronde zijn hier (klik) te vinden.

14e Stessens 1 mei meeting
In het Belgische Herentals is Stijn Koolen derde geworden op het onderdeel 3000m bij de scholieren mannen (U18). Stijn legde de wedstrijd van 7,5 ronde af in 9:36,07. (Uitslagen)

VS open meeting
Ook Mick Wolvekamp liep zijn eerste outdoor wedstrijdmeters in België. Zaterdag liep hij de 1500m bij de VS open meeting in Lede-Oordegem. Er werd in een gecombineerde serie gelopen met Scholieren (U18) en Cadetten (U16). Mick kwam snel op kop en heeft de rest van de wedstrijd op ruime afstand van de rest van het deelnemersveld gelopen. Hij finishte als eerste in 4:10,57, ruim een halve minuut voor de rest van het veld. (Uitslagen)